BAŞKAN YALÇIN SAĞLIK CAMİASINI AĞIRLADI
HATAYYayladağı Belediye Başkanı Mehmet Yalçın, Yayladağı Devlet Hastanesi Başhekimi ve uzman hekimleri Devrent Sosyal Tesisleri'nde ağırladı.
BAŞKAN YALÇIN SAĞLIK CAMİASINI AĞIRLADI
Yayladağı Belediye Başkanı Mehmet Yalçın, Yayladağı Devlet Hastanesi Başhekimi ve uzman hekimleri Devrent Sosyal Tesisleri'nde ağırladı.
Ziyarette ilçenin kültürel değerleri tanıtılırken, sağlık hizmetlerinin geliştirilmesine yönelik değerlendirmelerde de bulunuldu. Başkan Yalçın, hekimlerin fedakârca yürüttüğü çalışmaların toplum sağlığı açısından büyük önem taşıdığını vurguladı.
HEKİMLERE YAYLADAĞI'NIN KÜLTÜREL MİRASI TANITILDI
Yayladağı Belediye Başkanı Mehmet Yalçın'ın ev sahipliğinde gerçekleştirilen buluşmaya Yayladağı Devlet Hastanesi Başhekimi ve Ortopedi ve Travmatoloji Uzmanı Dr. Serhat Karapınar'ın yanı sıra Aile Hekimliği Uzmanı Dr. Demet Yiğitbaş, İç Hastalıkları Uzmanları Dr. Tuğçe Erol ve Dr. Cansu Şahin Toker, Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı Dr. Aykut Vural Köksal, Ortopedi ve Travmatoloji Uzmanı Dr. Hüseyin Yüksek, Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı Dr. Yasemin Şengezer Evirgen, Üroloji Uzmanı Dr. Ali Emre Çekmece, Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı Dr. Ece İrem Özcan Çekmece ile Diş Hekimleri Mehmet Cihan Pulat ve Mehmet Erhan Esmerligil katıldı.
Program kapsamında hekimlere Devrent Sosyal Tesisleri gezdirilirken, Aba Güreşi Müzesi ve Aba Güreşi Alanı da tanıtıldı. Belediye Başkanı Mehmet Yalçın, aba güreşinin tarihsel geçmişi, kültürel değeri ve ilçede bu alanda yürütülen çalışmalar hakkında misafirlerine bilgi verdi.
BAŞKAN YALÇIN: "HEKİMLERİMİZ TOPLUM SAĞLIĞININ GÜVENCESİDİR"
Programın ardından değerlendirmelerde bulunan Başkan Mehmet Yalçın, sağlık çalışanlarının büyük bir fedakârlıkla görev yaptığını belirterek, "İlçemizde görev yapan kıymetli hekimlerimizi Devrent Sosyal Tesislerimizde ağırlamaktan büyük memnuniyet duyduk.
Misafirlerimize Yayladağı'nın önemli kültürel miraslarından biri olan aba güreşini ve bu alanda yürüttüğümüz çalışmaları tanıtma fırsatı bulduk. Ardından ilçemizde sunulan sağlık hizmetleri üzerine verimli bir istişare gerçekleştirdik." dedi.
Yalçın, sağlık hizmetlerinin güçlendirilmesi noktasında tüm kurumlarla iş birliği içerisinde çalışmaya devam edeceklerini belirterek, "Hemşehrilerimizin sağlığı için gece gündüz demeden büyük bir özveriyle görev yapan değerli hekimlerimize teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum. Belediyemiz olarak sağlık çalışanlarımızın her zaman yanında olmaya devam edeceğiz." ifadelerini kullandı.
SAĞLIK HİZMETLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞ ALIŞVERİŞİNDE BULUNULDU
Samimi bir ortamda gerçekleşen buluşmada ilçede sunulan sağlık hizmetleri, vatandaşların beklentileri ve sağlık alanında yapılabilecek ortak çalışmalar üzerine fikir alışverişinde bulunuldu.
Program, hekimlerin Yayladağı'nın kültürel mirasını yakından tanımasının yanı sıra kurumlar arası iletişim ve iş birliğinin güçlendirilmesi açısından da önemli bir buluşma olarak değerlendirildi.
İlginizi Çekebilir