© Hatay Internet TV 2014-2020

Hatay Çocuk Evleri Sitesi Masa Tenisinde Çifte Başarı Elde Etti

Hatay Çocuk Evleri Sitesi Müdürlüğü, 2026 yılı Kurum ve Kuruluşlar Arası Masa Tenisi Müsabakalarında elde ettiği derecelerle dikkat çekti.

 

Hatay Çocuk Evleri Sitesi Masa Tenisinde Çifte Başarı Elde Etti

 

Hatay Çocuk Evleri Sitesi Müdürlüğü, 2026 yılı Kurum ve Kuruluşlar Arası Masa Tenisi Müsabakalarında elde ettiği derecelerle dikkat çekti. 

 


Önce Antakya ilçe şampiyonu olan ekip, ardından il genelinde düzenlenen turnuvada üçüncülük kürsüsüne çıkarak önemli bir başarıya imza attı.


KURUMLAR ARASI MÜSABAKALARDA DERECE ELDE ETTİLER


2026 yılı Kurum ve Kuruluşlar Arası Masa Tenisi Müsabakalarına katılan Hatay Çocuk Evleri Sitesi Müdürlüğü Masa Tenisi Takımı, başarılı performansıyla önce Antakya ilçe birinciliğini kazandı.

İlçe şampiyonluğunun ardından Hatay genelinde gerçekleştirilen müsabakalarda mücadele eden takım, turnuvayı üçüncü sırada tamamlayarak kurumunu başarıyla temsil etti.


BÖLGE ELEMELERİNDE HATAY’I TEMSİL EDECEKLER


Elde edilen derecelerle birlikte takım sporcuları Ömer Yelkaya, Zübeyir Gerekli ve Oğuzhan Arslan, bölge elemelerine katılma hakkı kazandı.

Başarılı sporcular, önümüzdeki süreçte düzenlenecek bölge müsabakalarında Hatay’ı temsil ederek yeni başarılara ulaşmak için mücadele verecek.


Hatay Çocuk Evleri Sitesi Müdürlüğü yetkilileri, sporcuların gösterdiği performansın kurum adına gurur verici olduğunu belirterek, bölge elemelerinde mücadele edecek sporculara başarılar diledi.

 

 

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER