Arsuzda Atatürk Parkının açılışı gerçekleştirildi

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
Arsuzda Atatürk Parkının açılışı gerçekleştirildi
bahar home mehmet taze kırıkhan
ARSUZ KAYMAKAMI FATİH EROĞLU, KARAAĞAÇ ŞARKKONAK MAHALLESİNDE HİZMETE AÇILAN ATATÜRK PARKI’NIN AÇILIŞ PROGRAMINA KATILDI.
Diva Otel

Hatay’ın Arsuz ilçesinde Kaymakam Fatih Eroğlu’nun katılımıyla Karaağaç Şarkkonak Mahallesinde yapımı tamamlanan Atatürk Parkı’nın açılışı gerçekleştirildi.



Yaklaşık 11 bin metrekarelik alan üzerine kurulan parkta çocuk oyun alanları, spor sahaları, yeşil alanlar ve sosyal yaşam bölümleri yer alırken, mahalle muhtarlık binası da modernize edildi.



Açılışta konuşan Kaymakam Eroğlu, mahallelere kazandırılan sosyal yaşam alanlarının vatandaşların yaşam kalitesini artırdığını ve toplumsal birlikteliği güçlendirdiğini belirterek parkın bölgeye hayırlı olmasını diledi.


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Hatayda çilek hasadı başladıÖnceki Haber

Hatayda çilek hasadı başladı

Adanada mayısta kar sürpriziSonraki Haber

Adanada mayısta kar sürprizi

Yorum Yazın

bahar home mehmet taze kırıkhan