Mersinde çöp sahasında çıkan yangın ormanlık alana sıçradı

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
Mersinde çöp sahasında çıkan yangın ormanlık alana sıçradı
Nuri Restaurant
MUT İLÇESİNE BAĞLI PALANTEPE MAHALLESİNDEKİ BELEDİYEYE AİT ESKİ ÇÖP DÖKÜM ALANINDA ÇIKAN YANGIN ORMANLIK ALAN VE BAHÇELERE ZARAR VERDİ.
Güneyler

Mersin’in Mut ilçesinde belediyeye ait eski çöp döküm alanında çıkan yangın ormanlık alana sıçradı. Ekiplerin yoğun müdahalesiyle yangın kontrol altına alınırken, bölgede soğutma çalışmaları sürüyor.


Yangın, ilçeye bağlı Palantepe Mahallesi’nde bulunan eski çöp döküm sahasında henüz belirlenemeyen bir nedenle çıktı. Kısa sürede büyüyen alevler, çevredeki ormanlık alana da sıçradı. İhbar üzerine bölgeye Mersin Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ile Mut Orman İşletme Müdürlüğü ekipleri sevk edildi. İlçe merkezine yaklaşık 5 kilometre uzaklıktaki yangına 5 arazöz ve 20 orman işçisiyle müdahale edildi. Ekiplerin yoğun çalışması sonucu yangın kontrol altına alınırken, bölgede yeniden alevlenme riskine karşı soğutma çalışmalarına başlandı.


Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı.


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Rus turist bahçede ölü bulunduÖnceki Haber

Rus turist bahçede ölü bulundu

Silifke Belediyesine yönelik rüşvet soruşturmasında belediye başkanı ile birlikte 9 kişi tutuklandıSonraki Haber

Silifke Belediyesine yönelik rüşvet soru...

Yorum Yazın

Modelin Mobilya Ercan Güzel