

Hatay İl Emniyet Müdürü Rüştü Yılmaz, Arsuz’da gerçekleştirdiği ziyaret programı kapsamında kamu kurumlarını ziyaret ederek ilçedeki güvenlik hizmetleri ve yürütülen çalışmalar hakkında değerlendirmelerde bulundu.

YILMAZ, ARSUZ’DA ASAYİŞİ DENETLEDİ
Hatay İl Emniyet Müdürü Rüştü Yılmaz, Arsuz’da gerçekleştirdiği ziyaret programı kapsamında kamu kurumlarını ziyaret ederek ilçedeki güvenlik hizmetleri ve yürütülen çalışmalar hakkında değerlendirmelerde bulundu.
.jpeg)
Arsuz’daki temaslarına İlçe Kaymakamı Fatih Eroğlu’nu ziyaret ederek başlayan Yılmaz, daha sonra Arsuz Belediye Başkanı Sami Üstün ile bir araya geldi. Gerçekleştirilen görüşmelerde kamu kurumları arasındaki koordinasyon, ilçenin genel güvenlik durumu ve vatandaşlara sunulan hizmetlerin etkinliği üzerine istişarelerde bulunuldu.
.jpeg)
İlçedeki programını Arsuz İlçe Emniyet Müdürlüğü ziyaretiyle sürdüren Yılmaz, birimlerde incelemelerde bulunarak yürütülen çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi aldı. Emniyet personeliyle de bir araya gelen Yılmaz’ın, sahadaki çalışmalar ve güvenlik hizmetlerinin etkinliği konusunda değerlendirmelerde bulunduğu öğrenildi.

Hatay İl Emniyet Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, ziyaret programı kapsamında gösterilen misafirperverlikten dolayı Arsuz Kaymakamı Fatih Eroğlu ile Arsuz Belediye Başkanı Sami Üstün’e teşekkür edildi.



































Yorum Yazın