© Hatay Internet TV 2014-2020

Arsuzda evin depo bölümünde çıkan yangın söndürüldü

ARSUZ İLÇESİ ÇETİLLİK MAHALLESİ’NDE BİR EVİN DEPO BÖLÜMÜNDE ÇIKAN YANGIN, EKİPLERİN HIZLI MÜDAHALESİYLE KONUTA SIÇRAMADAN SÖNDÜRÜLDÜ.

 

Arsuz’da evin depo bölümünde çıkan yangın söndürüldü


HATAY (İHA) - Hatay’ın Arsuz ilçesinde bir evin depo bölümünde çıkan yangın ekiplerin hızlı müdahalesiyle büyümeden söndürüldü.

 


Yangın;Arsuz ilçesi Çetillik Mahallesinde bir evin depo kısmında meydana geldi. Alevler eve sıçramadan ekiplerin müdahalesiyle kontrol altına alındı.


Bölgede soğutma çalışmaları gerçekleştirildi.

 

 

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER