© Hatay Internet TV 2014-2020

Engelli asansöründe mahsur kaldı, itfaiye kurtardı

ADANA'DA ENGELLİ ASANSÖRÜNDE MAHSUR KALAN VATANDAŞ, İTFAİYE EKİPLERİNİN MÜDAHALESİYLE KURTARILDI.

Adana’da engelli asansöründe mahsur kalan vatandaş, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle kurtarıldı.


Olay, Yüreğir ilçesine bağlı Narlıca Mahallesi’nde meydana geldi. Engelli asansöründe mahsur kalan vatandaşı fark eden çevredekiler durumu itfaiye ekiplerine bildirdi. İhbar üzerine olay yerine sevk edilen itfaiye CANKUR ekipleri, kısa sürede asansörde mahsur kalan vatandaşı bulunduğu yerden çıkardı.


Sağlık durumu iyi olduğu öğrenilen vatandaş, ekiplerin çalışması sonucu güvenli şekilde kurtarılırken olayla ilgili inceleme başlatıldı.

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER