© Hatay Internet TV 2014-2020

Motosikletteki 2 kişinin yere savrulduğu anlar kamerada

HATAY'DA MOTOSİKLET SÜRÜCÜSÜNÜN DİREKSİYON HAKİMİYETİNİ KAYBETMESİYLE 2 KİŞİNİN YOLA SAVRULDUĞU ANLAR KAMERAYA YANSIDI.

 

Motosikletteki 2 kişinin yere savrulduğu anlar kamerada


HATAY (İHA) - Hatay'da motosiklet sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesiyle 2 kişinin yola savrulduğu anlar kameraya yansıdı.

 


Kaza, Reyhanlı ilçesi kent merkezinden meydana geldi. Trafikte seyreden motosiklet, yaya geçidine geldiği esnada sürücünün kontrolünü kaybetmesiyle devrildi. Devrilmeyle birlikte motosiklette bulunan 2 kişi zemine savruldu.

Yere savrulan motosikletteki 2 kişi kazayı hafif sıyrıklarla atlattı. Kaza anı kameraya anbean yansıdı. Görüntülerde; motosiklet sürücüsünün sorunsuz ilerlediği esnada aniden direksiyon hakimiyeti kaybetmesiyle motosikletin devrildiği ve 2 kişinin yere savrulduğu anlar kameraya yansıdı.

Kazadan hafif sıyrıklarla atlatan 2 kişinin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

 

 

 

 

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER