ÖRGÜT: SANATIN VE SANATÇININ YANINDAYIZ
HATAYHatay İl Planlama ve Koordinasyon Müdürü Mustafa Örgüt, Antakya'nın ilk ve tek interaktif doğaçlama tiyatrosu olarak faaliyet gösteren Tiyatro Şamata'nın sezon finali gösterisini izledi.
ÖRGÜT: "SANATIN VE SANATÇININ YANINDAYIZ"
Hatay İl Planlama ve Koordinasyon Müdürü Mustafa Örgüt, Antakya'nın ilk ve tek interaktif doğaçlama tiyatrosu olarak faaliyet gösteren Tiyatro Şamata'nın sezon finali gösterisini izledi.
Örgüt, başarılı performans sergileyen oyuncuları tebrik ederek sanat ve sanatçının yanında olmaya devam edeceklerini vurguladı.
SEZON FİNALİ GÖSTERİSİ TAM NOT ALDI
Hatay İl Planlama ve Koordinasyon Müdürü Mustafa Örgüt, Tiyatro Şamata'nın sezon finali kapsamında sahnelediği gösteriyi takip etti. Antakya'nın ilk ve tek interaktif doğaçlama tiyatrosu olma özelliğini taşıyan topluluğun performansını ilgiyle izleyen Örgüt, oyunun izleyicilere keyifli anlar yaşattığını ifade etti.
Gösterinin doğaçlama yapısı, sahne enerjisi ve oyuncuların performansıyla beğeni topladığını belirten Örgüt, sanatın toplumun birlik ve moral duygusunu güçlendiren önemli bir unsur olduğunu dile getirdi.
"SANATIN VE SANATÇININ YANINDAYIZ"
Sezon finali sonrası değerlendirmede bulunan Mustafa Örgüt, "Antakya'nın ilk ve tek interaktif doğaçlama tiyatrosunda harika bir oyun izledik. Eğlenceli, güldüren ve iz bırakan bir performans sergilendi. Oyuncularımız da oldukça başarılıydı. Sanatın ve sanatçının yanındayız." ifadelerini kullandı.
Örgüt, emeği geçen tiyatro ekibini kutlayarak yeni sezonda da başarılı çalışmalara imza atacaklarına inandığını belirtti.
İlginizi Çekebilir