

ARSUZ İLÇESİ ÇETİLLİK MAHALLESİ’NDE BİR EVİN DEPO BÖLÜMÜNDE ÇIKAN YANGIN, EKİPLERİN HIZLI MÜDAHALESİYLE KONUTA SIÇRAMADAN SÖNDÜRÜLDÜ.

Arsuz’da evin depo bölümünde çıkan yangın söndürüldü
HATAY (İHA) - Hatay’ın Arsuz ilçesinde bir evin depo bölümünde çıkan yangın ekiplerin hızlı müdahalesiyle büyümeden söndürüldü.

Yangın;Arsuz ilçesi Çetillik Mahallesinde bir evin depo kısmında meydana geldi. Alevler eve sıçramadan ekiplerin müdahalesiyle kontrol altına alındı.

Bölgede soğutma çalışmaları gerçekleştirildi.




































Yorum Yazın