

Samandağ Belediye Başkanı Emrah Karaçay, Yaylıca Mahallesi’nde vatandaşların günlük yaşamını kolaylaştıracak ulaşım çalışmalarının aralıksız sürdüğünü belirterek, bölgede dolgu, tesviye ve zemin düzenleme çalışmalarının gerçekleştirildiğini açıkladı.

KARAÇAY: “YAYLICA’DA ULAŞIMI DAHA GÜVENLİ VE KONFORLU HALE GETİRİYORUZ”
Samandağ Belediye Başkanı Emrah Karaçay, Yaylıca Mahallesi’nde vatandaşların günlük yaşamını kolaylaştıracak ulaşım çalışmalarının aralıksız sürdüğünü belirterek, bölgede dolgu, tesviye ve zemin düzenleme çalışmalarının gerçekleştirildiğini açıkladı.

Samandağ Belediyesi ekipleri tarafından Yaylıca Mahallesi’nde yürütülen çalışmalar kapsamında ulaşımda yaşanan sorunların giderilmesi ve vatandaşların evlerine daha rahat ulaşabilmesi amacıyla yol altyapısında iyileştirmeler yapılıyor. Ekipler, özellikle bozuk ve kullanım açısından risk oluşturan alanlarda dolgu ve tesviye çalışmalarını tamamlayarak yolları daha güvenli hale getiriyor.
.jpeg)
Samandağ Belediye Başkanı Emrah Karaçay, ilçenin tüm mahallelerinde ihtiyaçları yerinde tespit ederek hizmet üretmeye devam ettiklerini ifade etti.
“MAHALLELERİMİZİN İHTİYAÇLARINA HIZLA ÇÖZÜM ÜRETİYORUZ”
Yaylıca Mahallesi’nde sürdürülen çalışmalar hakkında değerlendirmelerde bulunan Başkan Karaçay, vatandaşların güvenli ulaşımının öncelikleri arasında yer aldığını söyledi.
.jpeg)
Karaçay, “Yaylıca Mahallemizde vatandaşlarımızın evlerine daha kolay, daha güvenli ve daha konforlu ulaşım sağlamaları amacıyla dolgu, tesviye ve zemin düzenleme çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Ekiplerimiz sahada yoğun bir çalışma yürütüyor. Mahallelerimizin ihtiyaçlarını yerinde tespit ederek sorunlara kalıcı çözümler üretmeye gayret ediyoruz. Vatandaşlarımızın günlük yaşamını kolaylaştıracak her türlü çalışmayı imkanlarımız ölçüsünde hayata geçirmeye devam edeceğiz.” dedi.
“DAHA YAŞANABİLİR BİR SAMANDAĞ İÇİN ÇALIŞIYORUZ”
İlçenin farklı noktalarında altyapı ve üstyapı çalışmalarının devam ettiğini kaydeden Karaçay, “Hemşehrilerimizin taleplerini dikkate alarak mahallelerimizin eksiklerini bir bir gideriyoruz. Yol düzenleme çalışmalarımızla ulaşım ağını güçlendirirken, vatandaşlarımızın yaşam kalitesini artırmayı hedefliyoruz. Daha yaşanabilir, daha düzenli ve daha güçlü bir Samandağ için çalışmalarımızı kararlılıkla sürdüreceğiz.” ifadelerini kullandı.

Belediye ekiplerinin Yaylıca Mahallesi’nde yürüttüğü çalışmaların tamamlanmasının ardından bölgedeki ulaşımın daha güvenli ve sağlıklı bir yapıya kavuşması hedefleniyor.



































Yorum Yazın