Polisi karşısında görünce motosikleti bırakıp kaçtı

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
Polisi karşısında görünce motosikleti bırakıp kaçtı
Kozsan Gıda Mustafa Sancak
ANTALYA’NIN MANAVGAT İLÇESİNDE İHBARA GİDEN POLİS EKİBİNİ GÖREN MOTOSİKLET SÜRÜCÜSÜ, MOTOSİKLETİ BIRAKIP HIZLA UZAKLAŞTI.
Modelin Mobilya Ercan Güzel

Antalya’da ihbara giden polis ekibini gören motosiklet sürücüsü, motosikleti bırakıp hızla uzaklaştı. Kontrolde plakasız motosikletin üzerinde haciz bulunduğu, muayene ve sigortasının bulunmadığı belirlendi. Motosiklet sahibine toplam 50 bin TL ceza kesildi.


Manavgat ilçesi Emek Mahallesi 3019 Sokak Dostluk Parkı yanında ihbara giden polis ekip aracını gören kimliği belirsiz bir şahıs kullandığı motosikleti bırakarak olay yerinden kaçtı. Olay yerine gelen Manavgat Emniyet Müdürlüğü Trafik Büro Amirliği ekiplerinde yapılan kontrolde motosikletin üzerinde haciz bulunduğu, plakasının, muayene ve sigortasının olmadığı belirlendi. Motosiklet sahibine plakası olmasına rağmen plaka takmamaktan 46 bin, muayenesinin olmamasından 2 bin 719 TL, sigortasının olmamasından bin 246 TL olmak üzere toplam 49 bin 965 TL para cezası uygulanırken motosiklet bağlanarak yediemin otoparkına çekildi.

Diva Otel

  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Manavgatta iki otomobil çarpıştı, sürücüler kazayı yara almadan atlattıÖnceki Haber

Manavgatta iki otomobil çarpıştı, sürücü...

Alevlerin yükseldiği apartman dairesinde dumandan etkilenen 3 kişiyi itfaiye kurtardıSonraki Haber

Alevlerin yükseldiği apartman dairesinde...

Yorum Yazın

bahar home mehmet taze kırıkhan