Hatayda alevlere teslim olan konteyner kullanılamaz hale geldi

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
Hatayda alevlere teslim olan konteyner kullanılamaz hale geldi
Nuri Restaurant
HATAY’IN KIRIKHAN İLÇESİNDE BOŞ DURUMDA OLAN KONTEYNER, YANARAK KULLANILAMAZ HALE GELDİ.
Doğru Taşımacılık Şaban Doğru

Hatay’ın Kırıkhan ilçesinde boş durumda olan bir konteyner yanarak kullanılamaz hale geldi.


Yangın, Kırıkhan ilçesi Alsancak Mahallesi’nde yaşandı. Mahallede bulunan boş durumdaki konteyner alevlere teslim oldu. Konteynerin alevler içinde yandığını gören vatandaşların durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirmesi üzerine olay yerine itfaiye ekipleri sevk edildi. Kısa sürede bölgeye gelen itfaiye ekipleri yangına müdahale ederek söndürdü. Çıkan yangından dolayı konteyner kullanılamaz hale geldi.


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Osmaniyede gıda zehirlenmesi şüphesiyle 53 kişi hastaneye başvurduÖnceki Haber

Osmaniyede gıda zehirlenmesi şüphesiyle...

Yorum Yazın

Modelin Mobilya Ercan Güzel